Fredagsblod

Jahapp. Då var det äntligen fredag, hemskt vad alla alltid längtar efter helgen. Vad är det som är så speciellt med helg?
Denna helgen skulle varit speciell om jag och Louise höllt(?) vårt löfte, eller ja framförallt jag, mest mitt fel att det gick lite snett. Men 3 helger höll vi och denna fredagen ska ändå bli lite speciell hahaha typ.

Åtminstonde goda drinkar, jag har börjat dagen med att krossa lite is som ikväll ska ner i mixern.


Om ca. 40 minuter kommer lolloe och då tvingar hon mig att noppa hennes ögonbryn. Orken liksom haha men dom ser ju förjävliga ut så man får väl offra sig..


Mathilda har fått en häst, hur gutt är inte det.
Tiffy har fått 8 valpar, jag vill ha en. Annelie svarar aldrig mig, hon borde få smäll av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0