Pa mrt i singapore.

Jag sitter ner pa en bla stol pa taget och lyssnar pa musik. Pa hoger sida sitter en indier och pa vanster sida sitter en kines. Kinesen laster nagon javla kinesisk bok med massa kinatecken.. Indiern tar fram en liten bok som hon satter mot pannan innan hon oppnar det och borjar lasa. Hon laser sin bibel och sedan blundar hon och haller hart om boken.. jag antar det e en bon..
Vilket far mig att kanna mig aningen annorlunda da indiern ber bon o i mina oron spittas ALLA SOM INTE DANSAR E VALDTAKSMAN .


JOO EN SAK TILL:
Jag gar pa stan nar plotsligt en kines stoppar mig och fragar mig om jag vill testa en produkt som tar bort finnar och renar huden, Utan att tanka pa det sa kollar jag automatiskt i hennes ansikte..och vad ser jag? ... jo ett ansikte fullt av acne och bolder.
Jag funderar varfor hon fragar mig som har typ 1 finne. och att hon star dar och saljer produkter mot acne som sjalv lider av grov acne e ju som en tjockis skulle salja bantningspiller. man blir ju bara radd helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: TUBBE

snabba dig hem!

2009-09-09 @ 16:55:48
Postat av: Anonym

Såg man inte en blick av dig på idol??

2009-09-24 @ 08:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0