vad händer ...

Jo nu snart kommer Mamma hem och sophie följer med, mamma ska handla vin till mig SÅ SNÄLLT. Förra helgen fick jag massor av Erica, hon är fantamaj en snäll jävel. Den dagen jag blir rik skall det bjudas igen, till alla som är så generösa.

I Lördags blev det middag hemma hos emelie, det var fina grejor, hon bjöd på vin och tacosallad, så sjukt gott. Som tack slog jag henne med en chipspåse HAHA. OMG.

Imorgon åker jag hem till erica, jag louise o erre ska handla på willys, mat. sen blir det fäst. fint det med.


PÅ MÅNDAG:
Jag och emelie börjar pulverdieten. Jag själv ska bara köra den 1 vecka innan jag sen bara byter ut måltider för sist jag gjorde det mådde jag inte som jag skulle.
Så roligt min bantarvän är så nära mig.
Emelie, vi väger oss o hela köret på Söndag.. på samma våg, och skriver upp. sen måttar vi runt mage och lår, vad säger du om det då?


Men jag vet precis hur det kommer gå, Jag kommer var SUR SOM ALDRIG FÖRR, jag kommer skälla på allt o alla, jag kommer ringa emelie 100 ggr om dagen och säga -JAG ÄR HUNGRIG, men därför är det så bra med en bantarvän. för jag säger till henne hon är fet och inte får äta och hon säger det till mig,

Jag tror det är viktigt att man har en person i samma sits när man bantar, en person som man kan skrika på och säga man är hungrig och säga att man hatar och säga man vill ha godis, och att den andra personen förstår att det är hungern som pratar. VISST EMELIE? Jag längtar, nu ska jag äta en macka HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Erre

det är du med! jag kommer med faktura sen när jag blivit fattig i USA

2009-10-20 @ 22:44:45
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra idag?

Ha en underbar Lördag!

/ Madicken - Hon som tog sig upp från självskadningen.

http://conler.blogg.se

2009-12-19 @ 19:22:17
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0