tro det eller ej..

Men varma koppen gick åt helvete, jag gick upp 2 hela kilo genom att banta! Fast det beror nog mer på att jag fuska lite då och då men kagor. Men ändå? vadå 2 kilo HEJ HEJ. nu har jah ytterligare 2 kilo som måste ner. Min bantarBLOGG är ett stort fiasko.. dålig karaktär.. Men jag ger inte upp!

På torsdag när jag ska leka med Lillemathilda ska Anette ha ett schema klart till mig som jag ska följa, vad det innebär vet jag inte. men jag sa att det skulle innehålla så LITE TRÄNING som möjligt men ändå att jag skulle bli skinny.

Jag vet inte hur jag ska göra det här med min top model karriär. jag borde kanske lägga den på hyllan, då jag är 30 centimeter ifrån och ett par kilo för fet.


Men en sak i taget gott folk!  Men jag förstår inte hur man kan gå upp i vikt när man bantar? hallå det är ju inte rimligt.

Jag ska berätta min nya diet på Torsdag när nettan förhoppningsvis är klar med den!



Nej nu ska jag ner o steka pannkakor. Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

at kott o gronsaker. DOT...

o ga ut o ga 30 minn om dagen. du kommer loosa vikt assa..HAA e

2009-03-10 @ 05:38:05
URL: http://emelienilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hall käfaten eme. kom inte här med dina tips.

2009-03-10 @ 12:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0