syndar, IGEN

Ja idag köpte Soffe Ben & Jerry, eller ja jag med! Jag fick själv välja smak! Jag valde då cookie dough FYFAN SÄGER JAG BARA. Vem FAN äter den? Ben & jerry är inget för mig det är bara så överskattat att betala 50 spänn för lite glass med KAKOR i som inte ens varit i ugnen. Nej ge mig hellre då en hederlig billlig nogger eller 88:a



Jag lyckades också trycka i mig en puusse sånna här...
Mina sbsolut favvochips som återigen kommit till affärerna, lite nyttigare, lite bättre.


Nu sitter jag och äter sorbet

hejdå

Kommentarer
Postat av: emeliee

men de e ju den basta som finns.. cookie dough. YUUMMMMIIIIIIIIII fan va gutt de e

2009-03-11 @ 03:45:10
URL: http://emelienilsson.blogg.se/
Postat av: emeliee

vad ater du da dit fettoo.... gar du upp mitt i natten ocksa o ater ..? mohahahhahaha give details of your diet please!½

2009-03-23 @ 10:31:58
URL: http://emelienilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

duu.. vet du om att oronen och nasan vaxer hela livet. panik min nasa kommer ju bli as stor. shit va pinit... mohahah... sen har jag hort att din rov kommer vaxa hela livet

2009-03-30 @ 02:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0