tjohoo

God kvall.

Jag kollar pa en fyra for tre och forsoker se om man kan skriva med svenska alfabetet men inte fan gar det.
Jag har brant mig lite idag.
Igar bestamde jag mig for o borja banta idag men jag skickade nyss ett meddelande till pappa att han skulle kopa med sig glass upp, och efter borja man ju fundera, kommer han med glassen far man ju ata den och da e denna veckan forstord och kommer han inte med glassen far jag ju fortsatta mitt tragiska liv med o banta.

banta later sa trakigt. jag valjer att kalla det min livstil vi 2 i ett liksom. det e ju faktiskt sa och det vet dom flesta.
hej hej bantar-cille.


Jag har en enorm huvudvark just nu



rice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0