singapore

Min resa gick bra, HOST.

Jag somnade pa planet fran copenhagen till amsterdam, jag vaknade av att jag snarkade sa in i helvete, somnade om och nar jag vaknade reste alla sig, jaha da hade vi redan landat. jag sov mig igenomo en landning det har aldrig hant innan.


Amsterdam - Singapore, jag fick sitta bredvid en kines som hade dalig andedrakt, han hostade o snora o hade utslag pa sin hoger arm.

val i singapore fick alla ga forbi varmekamera som kande av om man hade feber eller inte. hade man feber tar dom en sa hade man fatt sitta i karantan for att inte smitta andra med svininfluensa om det nu hade varit det dom hade.

hela flygresan var jag radd jag skulle fa feber.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0