sjukisen

Hej jag heter cecilia och jag är tuffast i stan.

Helt ärligt HAHAHHA kolla bilden nedan, vilket årtal ser den ut att vara ifrån?
Typ 60-talet visst? men nejsh, 90-talet it is.  Redan här borde jag ha lärt mig att man
ser bredare ut i randigt.




Okey
nu är det såhär, jag har ett kännetecken i ögat. Jag kallar det min plopp. och jag får alltid höra om den hahaha. om jag säger till någon MUHAHAHA du har en finne där eller något liknade så får jag alltid tillbaka något om min plopp hahahahahahhaa. men alltså jag börjar snart undra vad det är? cancer eller?

för som man ser så har den ju vuxit. hmm. tänk då 4a år till HAHAHAHAHAHAHAH nej fyyyy, den ska bort.
Meneeee jag måste checka om jag hade den när jag var liten.

2008
2004

Kommentarer
Postat av: emeliee

nej men du behovde visst plocka ogonbrynet pa nedre bilden.. glomde du det eller.... har du skaffat kille

2009-01-20 @ 02:43:03
URL: http://emelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0