Tillbaka där jag började

I somras började jag och min gode vän på Gi. Det gick som planerat och jag höll allt in i minsta detalj. Men lyckades bara gå ner 4 kg medans kurre gick ner 6 kg den röven.
Men som vanligt faller man tillbaka i den här härliga livsstilen med chips och film hahaha.
INTE BRA
Det är bara emelie som kan ge mig det där lilla extra
Hon är min bantarpolare helt enkelt. och det är inte illa och vara det för det krävs blod svett & tårar helt enkelt.

Jag är nu på det igen, imorgon 26/1 börjar jag mitt 23987427625.0283457 bantartest. Folk säger att man inte ska banta men vafan håll truten tänker jag.
Att banta som jag så fint kallar det har blivit en livsstil, kanske inte en så älskad en precis men utan den vore ju livet bara så tråkigt...tror jag. eller kanske jävlligt skönt? MUhahaa

Nej jag har viktigare saker för mig just nu, läsa lite psykologi B som jag ligger så lite smått/mycket efter i.

KRAM

Jag ska säga det att i somras var det första gången jag lyckades nå mitt mål med bara metoden att vara hälsosam. det var fan inte dåligt det
Och jag ångrar kanske att jag nu säger det men jag tycker nästan det är lite kul att se vad som funkar och inte funkar.
Och jag tror att jag och min mulliga bästa vän kommer att fortsätta såhär livet ut HAHAHAHAH skojja bara. BTW så har emlan redan gått o blivit smal. Jag har tagit hennes idé om att skriva kontrakt. och det är gjort. mihih späääännande. Bara det att jag har inte bestämt om alkohol får vara inblandat eller inte. har ju 5 dagar på mig att tänka ut det..

best

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0