dagen ett

Jag e inte sa fortjust i att vara ensam hemma faktiskt. undra hur det ska ga nar jag flyttar till mitt eget.


imorse satt jag har och kollade pa albert & herbert i det som folk kallar vardagsrummet



nu befinner jag mig instangd pa mitt rum och hoppas pa att elliot inte ska skalla sa han skrammer mig. Egentligen vill jag kolla forhaxad men det vagar jag bara nar det e ljust ute. jag e saaaa meeeeeesig.




btw klockan e 21.18 och jag hoppas pa att kunna somna snart sa jag inte ater polkagrisarna som finns i huset. Men en apelsin hade suttit fint. jepp jepp. och sedan po med albert och herbert skivan och suvvva litta.


CIAO

Kommentarer
Postat av: [ M a k e u p Y o u r M i n d E c o M a g a z i n e ]

Hej! Bra att du tycker det borde komma ut mer med djuretik osv med smink! :) Jag har faktiskt hört talas om en jättekul grej, när det gäller det! :) Det verkar som om EU kommer att förbjuda även att testa kemikalier på djur. :) Tidigare har bara slutprodukter varit förbjudna att testa...... och kemikalier har testats. Dock vet jag inte om hur pass mycket den här lagen kommer att följas eftersom det är ett faktum att det faktiskt inte finns någon instans som kontrollerar någonting, det är upp till företagen själva att följa lagarna. Skummt. Det borde finnas någon som ornar med tillsyn. :)



Hur är det annars med dig. Såg du hade kommenterat min blogg för väldigt längesen, blev väldigt glad för du kommenterat något jag jobbat för rätt hårt ett tag. Dock sysslar jag inte längre med makeup och hudvård. Har utbildning och kan ge tips på bloggen men jag jobbar inte med det. :)



Allt bra annars?



Oj va långt det blev. Sorry! Jag är sån pratkärringkvarn! :P



KRAAAAM



/eva

2009-02-01 @ 11:46:10
URL: http://bodycandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0