Amen gott folk

amen jag e så glad just nu i denna sekunden hahhaa. jag vet inte varför men kanske för att jag är ledig imorgon!

Idag i skolan sa jag till min lärare Henrik att jag mådde illa och ville gå hem:
Henrik - Du ser inte ut o må illa du får inte gå hem. Du får spy på erica.

jaha tänkte jag genast där, stackars Erica!


Btw. emeliejanenilsson här har du en vision om hur våra barn kommer ha det när dom är små

är jag tandlös eller?


Emelie, fin toffs


jag i min snygga tattoo och emelie med tungan ur mun som vanligt


HAHAHAHA ANKFOT-EMELIE HAHAHHAAHAHAH vem står så med fötterna?



have to go, xoxo

Kommentarer
Postat av: linn

HAHHHHH JAG GRÅTER AV DEN FÖRsTA BILDEN HAHAHAHAHHAHAHHHH

2009-01-14 @ 23:45:20
Postat av: emeliee

hahah, satt precis och gav dig skit pa min blogg, o nar jag var fardig sa tassa jag over till din blogg och va fan, du hann fore och ge mig massa skit. haha. ja jag må vara ankfot men va fan e du da pa forsta bilden gluffs gluffs liksom har kommer flodhasten i unga dar..

2009-01-15 @ 01:41:26
URL: http://emelienilsson.blogg.se/
Postat av: emeliee

sen borde du ffan veta att jag heter Jane Emelie Nilsson o inte emelie jane nilsson

2009-01-15 @ 01:43:20
URL: http://emelienilsson.blogg.se/
Postat av: ERRE

Tur att du inte spydde dåva!? (:

2009-01-15 @ 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0