varma koppen

God kväll god kväll :)

Ja nu är det ungefär 80 dagar till vi åker till Magaluf och det ska bli riktigt trevligt. På Onsdag är det 100 dagars det är väl vad man har att se fram emot det närmsta dagarna hahaha inte mycket att tjoa för.

Jag har kollat på 20 avsnitt förhäxad nu så jag pausar lite.



folk borde vara rädda för mig

Ps. imorgon börjar jag med varma koppen-dieten. Andreas mamma gick ner 15 kilo på dricka sina drycker men de drycker var för dyra för mig så jag får byta ut dem mot varma koppen istället. mer skriver jag inte om det för jag kommer ändå inte klara det. men jag satsar på att klara en vecka i alla fall.

Puss

Kommentarer
Postat av: emeliee

hahahhaha idiot... haha de e fan inte samma sak.. HAHAHAHa fan du jag skratat ihjaöl mig.. wohoho.,. hur e de annrs da hur gar de pa jubb....... pyss

2009-02-27 @ 10:18:29
URL: http://emelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0