LOV

Amen ja jobbet har gått bra!

Igår morse var jag och emmelie ute med våra hundar och gick.. Hon släppte lös sin wille så fint och han löd så bra såbra! Själv fick man slita i elliot för han bara drog och harry fick jag bära för han ville inte gå hahaha. Det gick ju bra!

Idag var jag och Andreas i Malmö och det gick ju bra.

Imorgon kommer Linn och hämtar mig så hänger jag med na hem. sen får vi väl se vad som bär av där.. jag vet i alla fall att jag ska bli så full i helgen. (måste handla röret)


Nog fan visste jag att jag var pitt-ögd men det här tar ju fan priset.

Sen på Måndag ska jag ju hålla tal halv 2. och jag kan inte öppna mitt tal på mejlen som jag skickat till mig själv. hur fan ska detta gå till.

Kommentarer
Postat av: emeliee

Du har alltid varit pittogd.. vad e de for jobb du har.. hur manga ganger ska jag fraga tycker du? kopa roret... du o ditt javla ror

2009-02-18 @ 04:01:35
URL: http://emelienilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gängsta då jag har svarat i din blogg men du tycks inte läsa kommentarer.. MATÖPPET jobb. Ja jag vet. men du e också pittögd så TYST

2009-02-18 @ 12:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0