daaamn

Okej hur mycket kan ga fel egentligen? Jag sitter har i soffan med sepe datorn utan svenska alfabetet for jag vagar inte rora mig. jag fick stanga av forhaxad for jag inbilla mig att jag sag demoner. istallet tittar jag nu pa ett gang utvecklingsstorda...men jag kanner mig ratt hemma nar jag kollar pa dom, vi e ratt lika. men ja om inte det rackte..imorgon ska jag ha prov i religon, dar jag varken har en bok eller sett filmen som visats.. skylla mig sjalv? ja klart jag far

vad mer?JOOO jag har sa lange langtat efter ett jobb och nu har jag fatt ett. Sa imorgon och pa torsdag eftermiddag ska jag lara mig lite..
och jag vill redan saga upp mig men jag maste val jobba. det blir ju bara varannan helg. och nar det mer behovs.

MEN min forsta helg ar DENNA HELGEN..  Jag som alltid elskat alla hjartans dag ska nu jobba istallet for att ata choklad... Javla jobb. jag blir sa lissen.. o jag slutar kl.21.00 KUUUL? NEJ och mamma jobbar kuuul? NEJ . jag ska ga direkt hem och slanga pa mig nattaklader ata choklad och kolla pa forhaxad dom 3 timmar som e kvar av min favvo dag.



Kommentarer
Postat av: emeliee

va e de for jobb da....

2009-02-15 @ 10:32:23
URL: http://emelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0