vi resonerar olika

Naer ar det egentligen okej att dricka nagan annans cider?
Jag hade sagt ALDRIG om man inte visste vems det var... Men linn & jag hade ett annat svar den den fragan igar.. vi slukade en cider igar som bara stod dar och blev gammal..

Vi ska nog vara javligt glada att vi ens lever nu for sa goer man bara inte.

konstigt att inte hela svenska alfabetet finns po datorn


jag ligger i soffan och lyssnar po festmusik just nu, sov precis i 3 timmar och det behovdes.

Sov hos erica inatt och dar fick man ju inte sova lange for hon skulle jobba den lilla lusen hihihi. men jag andreas o tobbe (mina basta killkompisar , blev ni glada?) akte toget med erica och hoppade av i skurup.

jag akte gratis for biljettaoutomaten fungerade inte sa dar tjanade jag 20 kronor tack o lov GUD



bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0