vad gör hjärnan?

JAg borde gå nu , annars missar jag tåget. men jag orkar inte, men jag måste?
VAFAN SKA MAN DÅ GÖRA.
Men jag ska gå nu, jag är hos sophie så det tar bara 2 minuter och det är 7 minuter kvar tills det går. Men ändå sitter jag här.

ps. Jag är är trött på folk som kallar mig trög ( blond) ( liten, liten fattar jag iofs inte, jag är stor)
Jag ska ge igen på er ( emelie) hur fan kan man ens säga så till någon. HUR FAN KAN MAN? då undrar jag om man har någon själ där långt inne.
Folk borde växa upp, alla utom jag för jag är bäst. Jag är bra precis som jag e och jag älskar mig själv.





HAHAHAHHAHAHAHAAH DET VAR FAN SKÖNT O SKRIVA SÅ. LITE HATBREV I BLOGGEN HAR ÅTERKOMMIT OCH JAG SKA NOG FORTSÄTTA MED DET KÄNNER JAG.


Alltså jag skrev ju där uppe att det var 7 min kvar tills tåget gick. nu är det helt plötsligt 10 minuter kvar? jag är så trög :P

nu är det 8 minuter kvar.

ska fixa det sista.

Pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0