Vad är det som gör LÖRDAG

Imorse skrev min bästa kompis meddelande till mig,
Klockan 10.00 skriver hon
- HAHA JAG ÄR SÅ SJUKT FULL. VI HAR PRECIS BÖRJAT OCH JAG ÄR FULLAST AV ALLA

Tack o lov att hon var i Brisbane, 8(?) timmar fram annars hade man ju gått o blivit lite orolig över vad hennes problem var.





Eftersom jag inte har något liv nu så har jag lånat Sophies dator och hade tänkt sitta vid den hela helgen, plugga. Istället för att festa för jag skulle lägga in en paus. Men nu behöver hon sin dator så jag får väl ruttna framför teven istället. Blöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööh





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhhahhahahha

2008-09-29 @ 06:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0