SJUKT FORKYLD , UTSATT I KLASSEN

God kväll .
jag mår fortfarande inte allt for bra. Näsan rinner och rinner och jag snyter mit 10 ggr i minuten, pa lektionerna klagar mina klasskamrater pa mig (emma & erica) Att jag är acklig som later med min nasa hela tiden. .HAHA 

MEN VAD SKA JAG GORA? SITTA DAR MED PAPPER O SNYTA MIG NAR ALLA HOR? PINSAMT.

DET BORDE FINNAS EN KLASS FOR FORKYLDA ELEVER, FOR ATT SITTA OCH SNORA I ETT KLASSRUM NAR DET E HELT TYST, DET E INTE KUL. DET E FORNEDRANDE

VI FORKYLDA BORDE FA PENGAR ELLER NAGAT. SOM ALLA  STIRRAR UT EN FOR MAN E LITE FORKYLD

  HALLA JAG HETER CECILIA JAG AR BAST I HELA VARLDEN. NEJ JAG SKOJAR BARA.  MEN JUST NU HAR JAG RIKTIGT TRAKIGT. JAG FUNDERAR PA ATT ATA.

VARFOR SKA MAN ALLTID ATA NAR MAN HAR TRAKIGT?

JAG ATER ALLTID NAR JAG
KOLLAR FILM
TITTAR PA TV
LASER EN BOK ( VILKET ALDRIG HANDER)
SKRIVER SMS
HOPPAR HAGE
HOSTAR



SES PO STAN

Kommentarer
Postat av: THOMSEN GOES STOCKHOLM!

sjukt jobbigt att äta och hosta samtidigt..

2008-09-10 @ 19:13:32
URL: http://thomsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ocksa nar du bajsar, ute o gar, cyklar, aker bil, shoppar, pratar i telefon, du ater alltid.. men nar jag kommer hem, da ar de slut pa det roliga lilcille, far da ska jag bli anna skipper igen. sa passa pa nar du kan. puss

2008-09-11 @ 11:51:13
URL: http://emelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0