Regning morgon men tur vi har ett väder

Godmorgon god morgon.

Jag ligger och tittar på Ariel. en olydig rackare det.. kan hon inte bara göra som hon blir tillsagd? nej för det kan hon inte utan hon måste gå emot allt och alla och tycka emot allt och alla, precis som jag. Men ibland är inte det rätt Ariel. LÄR DIG

1.Sophie diskar, jag städade precis lite till henne, mycket lite svängde över med dammsugaren men hon blev inte nöjd. Hon tycker jag är jobbig när jag är här för att jag inte gör något. Jag bara äter och kollar på teve när jag är här. Men jag trivs här. Vad ska man göra när man är högt uppe i luften liksom? VA VA VA VA SOPHIE? ska jag städa eller? haha nejråå. Nej du är snäll som låter mig vara här trots att jag är så jävla jobbig.

2.Jag har upptäckt ett litet problem med mig själv, jag vet inte om det är möjligt men jag har börjat störa mig på mig själv? låter det rätt?  När jag pratar KONSTANT som jag oftast gör så tänker jag "amen kan jag inte vara tyst nu?" och ibland märker jag inte ens att jag pratar... OCH DEFINITIVT inte att jag SKRIKER när jag pratar som de flesta säger.. SKITSNACK.
Jag är född att vara lite jobbigare än alla andra, det gäller bara att hitta någon som orkar med det. någon som inte stör sig på det hela tiden och någon som är med på refrängen.

SÅ NU FICK JAG PRECIS SKÄLL IGEN AV SYSTERSOPHIE.
S - HAR DU GJORT DET DU SKULLE?
C- NEJ JAG BLOGGAR
S- AMEN SKIT I BLOGGEN OCH GÖR DET DU SKULLE, BEHÖVER DU PAPPER OCH PENNA?

där pratade hon om att jag satte mig vid datorn för att gå in på fronter som jag glömde igår, och kolla vilka sidor jag ska läsa.
jag ska göra det nu, sen sätta mig vid köksbordet och dricka te och läsa. så slipper jag göra det när jag kommer hem för då ska jag läsa AFFÄRSJURIDIK och göra anteckningar som vi får ha med oss på provet imorgon. Jag är rätt smart känner jag just nu, när jag är duktig och har börjat läsa mina läxor. kanske det ända som krävs? att läsa sina läxor? kanske borde fortsätta med det?
nej nu måste jag skynda mig så jag hinner läsa innan jag måste gå till tåget.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag alskar dig for den du ar.... hagahahhahahhahah aaa fan du du far mig att skratta har i aussie.. skont. nu ska jag ga o soka jobb pa burger king. tjing

2008-10-02 @ 04:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0