Mamma - Jag ställer klockan på halv 7 för jag ska ändå ut med hunden.

Jaha? var tog den mamman vägen. Min klocka stängdes av 2 ggr. Sen ringer Linn

Och här sitter jag nu .... I skolan och väntar på att dom ska komma från idrotten.

Efter en hel dags vila igår mår jag verkligen 100 ggr bättre och det känns bannimej skönt

Jag känner mig lite smått varm men det är väl inget sjukligt med det, eller?  Jag har lätt att inbilla mig att jag är sjukare än vad jag verkligen är.
Men det är sånt man får tåla



PS
Aou ni skulle sett idioterna som precis gick förbi här, 2 "coola" svenska killar som pratar utländsksvenska  WAAAOW.  jätte coola verkligen, speciellt när dom sparkar på papperskorgen och bråkar med läraren då blir man fan impad alltså.






Min idols dotterdotter. Synd att det inte var en dotter-son?





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir impad av bad guys...

2008-09-11 @ 11:49:12
URL: http://emelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0