Hur mycket dricker en 18-aring? ( HALL KAFT GAMLINGAAR)

Gott folk!
Vad vore dagen utan natten?
Vad vore veckan utan helgen?
Vad vore livet utan mat ?

Dar har vi mina 3 favoritsaker har i liv3t nu nar jag ar 18 ar. Da far man ha lite udda prioriteringar (?) har i livet. Jag ar saker pa att nar jag blir aldre sa resonerar jag helt annorlunda. Men nu ar nu, eller hur?

Mamma har precis lart sig lasa mig blogg, hej mamma!


Min mamma tror att bara for JAG ( + alla andra ungdommar i Sverige) festar och dricker sprit manga av vara helger sa kommer jag bli alkolist... Men hej hej, jag forstar dig mor visst gor jag det!.
Men hey du vet val hur mycket du sjalv drack nar du vart ung? och du ar ingen alkolist, och du har anda blivit en bra manniska. Sa jag forsakrar dig om att jag inte kommer blir nagan alkolist eller nagat annat dumt.

Det ar bara sahar FORALDRAR  * take a chill pill* och sluta oroa er for era ungdommar, Sjalv kan jag kanna att ju mer nagan haller pa o sager , Ska du verkligen dricka sa mycket? Ska du verkligen ut denna helgen?  nar jag far hora det sa kanner jag mig lite som i trotsaldern och vill bara gora mer . sa stop it right now


Jag tankte forsoka sova nu. Orka skolan imorgon ? ( sjuk? host host ?) haha nej jag ska dit, roliga lektioner juuuu 
Vi hores
POSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahahah, yea hun, sta pa dig.. hahahha jag alskar dig. emelie

2008-09-22 @ 04:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0