HUR KUNDE DET HÄNDA?

Jag och sophie skulle handla lunch innan jag började skolan eftersom jag ändå inte började från halv 2
 
korvstroganoff med ris var planerna. Jag sa till sophie
- AMEN GÅ DU O DUSCHA FÖRHELVETE JAG KAN FAKTISKT LAGA MAT.

rädd att göra annat så gör hon som jag säger.

Jag sätter igång musiken och spittar och sjunger med, tar fram falukorven och börjar hacka.. 30 sekunder senare står jag vid toalett dörren och bankar att sophie ska öppna för jag har skurit mig. Det blödde satan i gatan och en bit av toppen på tummen vart lös. Det första hon säger när hon öppnar dörren är
- Och du kunde laga mat?




Men jag sjöng faktiskt. jag kan inte både tänka på texten OCH skära samtidigt, men det visste jag inte


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fan bäst

2008-09-30 @ 20:04:19
Postat av: Anonym

ALLTSa.... du ar fan den mest blasta manniskan i varlden, din blgog borde hete, jagarintedum,jagharbarasavaldigtmycketoturnarjagtanker. bah i love u anyway./emelie3

2008-10-02 @ 04:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0