HJÄLP, JAG ÄR MÄTT

Jag hatar att vara mätt. Jag verkligen hatar det, eller lagom mätt är ju okej men jag är sjukt mätt just nu så jag mår illa och det känns som jag ska svimma, om det nu är mökligt att man kan känna så.. Jag vill bara spola tillbaka tiden och äta lagom mycket.
Men om jag har tagit upp något på tallriken så måste jag äta upp det för jag kan inte slänga den.. Så en bra idé kan ju vara att ta upp mindre mat på tallriken JA så får jag nog göra.

Varför säger man att man lär sig av sina misstag? Jag gör minsann inte det i alla fall men ändå gör jag om samma misstag om och om igen. Dålig karaktär.




sifforna börja visst öka på den här maskinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0