HELVETE ÄR VARMT

God morgon gott folk!
Idag var det minsann svårt att komma upp men jag vaknar när linn Sprayar DEO . Hon gör det efter hon har duschat på kvällen OCH hon gör det på morgonen, Why?

Men alltså vad hände i helgen?
Det blev syppe o mat hela helgen, Så hur går det med tjockisbloggen? DET UNDRAR JAG . Det är emelies fel, inte kul o banta utan henne. Inte kul o träna utan henne,
MEN JAG GÖR DET ÄNDÅ. För så jävla kul är det inte med henne heller.


KUL I JUL, SNART JUL. Ja tiden går så snabbt


Kommentarer
Postat av: Anonym

a du........ de e visst kul med mig. lagg ner de direkt. hahahha fan va du e ute o svinar pa helgerna hor jag. Emelie

2008-09-23 @ 06:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0