En förstörd morgon och en sur cille

Idag skulle jag leka duktig tänkte jag. Ta 7 tåget, för annars brukar jag bra gärna kunna "råka" ställa om klockan eller somna om. Men inte idag NEJ DÅ, jag gick upp då jag skulle men bara 30 minuter försent så jag fick springa till tåget, där jag ändå lyckades vara 10 minuter förtidig eftersom min klocka går fel.  Väl framme på stationen kom jag på att det är måndag och inte onsdag. Och idag har vi sovmorgon, HELVETE
Att det alltid ska drabba mig, sådana här småproblem som man helst ville slippa..Nu kommer jag vara sur hela dagen för jag är trött.
Jag är alltid sur när jag är tröött. SANT


Sådär ja, imorse hann man med mycket..

Nu ska jag se om jag hinner lite till

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0