dagens val

Tjena moss. Hemma från skolan tack o lov!

Ligger just nu i soffan (som vanligt) och läser bloggar. Jag är riktigt trött men har ändå tråkigt som fan men jag orkar inte göra någonting.
Sophie & Aleks ska till malmö halv 6, gå på ikea och äta mat.. Sophie undrade om jag vill med och jag funderar fortfarande på om jag ska eller inte.
Visst hade det varit trevligt, men jag är inte så förtjust i IKEA och jag är ju som sagt väldigt trött.
Men jag har ett tag till o tänka så tur är ju det.

woho. första riktiga dagens outfit. Synd bara att det inte är dagens. Det är temler som är fotografen, hon är alltid på mig med att jag ska lägga ut dagens outfit.. Men jag själv tycker bara det är så jävla löjligt så jag smäller å.


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0