annu en dag

jag tror att jag snart e frisk. Vila ar en riktigt bra medicin.

Imorgon har jag ett uppdrag vid lunchtid som jag bara maste fullfolja. Imorgon eller aldrig far det bli. Ibland maste man fa tummen ur roven... jag forstor inte varfor man alltid ska vanta in i det sista.


ytterligare 5 dagars skola! finns det nagan som tycker skolan ar rolig? isafall vill jag skjuta er. Jag har inget intresse alls for skolan just nu. Snacka e kul, chilla e kul. men sittta pa en stol och lyssna i 8 timmar ? HUR KUL E DET? Menmen det e mindre an ett ar kvar tills studenten sen far man en paus innan det ar pott igen.


Nu ska jag ga in pa google och soka pa olika dieter
.
En ar ju avklarad, den gamle trogne GI men nu ar jag trott pa den och vill testa nagat nytt i 2 nya veckor.. och dar man forhoppningsvis far dricka lite vin pa helgerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0