5 km utan att stanna?

Imorgon ska vi springa slingan och ångesten börjar redan kännas i kroppen. Slingan är iofs BARA(?) på 5 km, men för mig är det väldigt väldigt långt.
Det hade väl räckt om man gjorde som på lågstadiet, tävlade på 60 meters banan. Då kände ingen sig dålig utan då var det bara roligt att springa för man visste att 60 meter fram vid fotbollsplanen var det slut. Men man kan inte se 5 km fram och det skrämmer mig.

Idag har vi varit på malmömässan på kick off - UF & det var faktiskt väldigt intressant!
Han pratade om koncept & ringde olika kändisar (imitatörer).
Emma handlade 1 kg godis som hon skulle ha på tågresan.. Hon ska alltid vara värst.


Jag är hemma hos SysterSophie igen, jag trivs faktiskt här.. Jag sitter i soffan och kollar på Miami ink. mitt bästa program, jag funderar också över om det är IDOL idag? ja det måste det vara . jag skulle googla en från idol idag sa berg men jag kommer inte ihåg vad hon hette. SYND.

Föresten så ska mamma skaffa blogg, hon vill skriva om sin barndom säger hon. (ha ha) Jag kommer i alla fall läsa den mossan. Så jag ska öppna en blogg till henne imorgon. Sen får vi väl se om hon kommer fatta något. Eller ens skriva på datorn där hemma som är utan å,ä,ö men det ska nog lösa sig.

Nu måste jag slå över till 4an, vänta lite...............JA det är idol, guuuuuutt. Då ska jag stänga av datorn lite nu och sova för natten. eller nästan. Måste borsta tänderna också.

Imorgon är det time för slingan.

Tudeluuuu

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA. FAN VA ELAK DU AR. LAT JUNNOR SKAFFA EN BLOGG OM HON VILL, DE E JU AS BRA. JAG KOMMER L'SA DEN JONNOR .. JAG KOMMER LASA DEN.. OM DU LASER MIN....//EMELIE

2008-09-25 @ 06:57:29
Postat av: Anonym

vadå VÄRST, de va ju liksom inte ens 1 KG :O du ska alltid överdrivaa så mycket, typ minst 1 gram ÅH jag blir riktigt matt asså

2008-09-25 @ 16:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0