3 ORD SOM BESKRIVER CECILIA JÖNSSON.

emma säger: (Från klassen)
galen rolig och social


andreasnilsson säger: (Från klassen)
störd rolig festis

jayne säger: (Moster)
hmmm  klyftig rolig bajskorv


Har man inget att göra så har man inte
, Jag bad alltså 3 personer skriva 3 ord som passade in på mig. Jag var nästan säker på att få Snygg sexig singel men nej inte då. Istället får det dyga med dessa..
Men när jayne skrev KLYFTIG vet jag inte riktigt hur om tänkte, men låt mig fråga henne:


hejcecilia säger:
 vad menar du med att jag är klyftig?

jayne säger:
smart e väl ett annat ord

hejcecilia säger:
tycker du jag e smart?

Jayne säger:
Ja det e klart, du kan juh en hel del trots du ente e så gammal

hejcecilia säger:
HA HA fan vad dålig du e

Jayne Säger:
Du har lätt o lära, o föresten så e jag bäst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0