23 September

Följde med Emma idag till Simrishamn, hon skulle tatuera sig. Det blev en DÖSKALLE värsta rockbruden är hon... Den blev verkligen jätte fin. Jag är inte ett stort FAN av döskallar måste jag ju säga men den var riktigt grym.

Jag kom nyss till skolan och då började ännu en lektion av engelska C och vi sitter just nu och skriver om våra ambitioner och jag vet inte ens vad det betyder så det kommer ju att gå jätte bra för mig. Som om min ambition är att skriva en novell.

´Did you know that for every 20,000 novels written, only one gets published? On the face of it, then, the likelihood that I will fulfil mu ambiton og becoming a professional mystery writer doesn´t seem very high´

BÄTTRE ÄN SÅ BLIR DET INTE



Föresten så vill jag ha en sådan här tröja, det har jag velat länge nu. Kan någon fixa den till mig? eller kanske man ska säga - GE MIG EN SÅN TRÖJA NU INNAN JAG SLÅR UT TÄNDERNA PO DI.


Jag säger ´d undrar jag´ hela tiden. Så säger linny att det låter som jag försöker vara kaxig när jag säger det.
Som när tatueraren snackade med mig

Tatuerare -
Vad älskar du här i livet?
Cecilia - amen du d undrar jag.

tatuerare - Vad e det för datum? 23?
Cecilia - amen du d undrar jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha ditt mongop.. ska du tatuera dig?? mis su emelie

2008-09-24 @ 06:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0