Cecilia Spelar Jörgen ett spratt

NU lyssnar jag på jullåtar med Carola.. Mest för jag tor det stör JÖRGEN.
Jag sätter 500 spänn på att inom 5 minuter säger han något om det ..

VÄNTA
han tittar som nicke nyfiken lite förvirrande.

Nu spelar jag svenska psalmer istället:
vänta ( ingen respons)
* christer sjögren
* Godspell
Nej minsann fortfarande inte sagt något.

Det blev Christer sjögren igen. Jörgen tittar upp en stund igen. ( man fattar han vill man ska byta)
NU : I LOVE euorop med christer

DETTA HADE JAG VELAT SPELA IN

HAHAHAHAHA.
DÄR SMALL DET MED CAROLA - JESUS IS THE ANSWER.

Jörgen säger  - Jag har lite svårt för jesus-människor.

Cecilia - Men Christer Sjögren då? gillar du honom

Jörgen - han är väl lite väl i det smörigaste laget

Kommentarer
Postat av: Louise

cille , du måste ha tråkigt för du bloggar hela tiden. menmen vetuuvad? du var med på tv idag. i typ 3 sekunder

2008-10-28 @ 15:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0