26 October 2008

God kvall bloggen....
yummi yummi
jag har alltid alskat mat


gott



                                             gott




gott

Och saklart ris pa det

å
ä
ö
Det svenska alfabetet är fan bäst i hela världen.. Att skriva utan å ä ö är fan inte kul.. Men nu så SPÄNNANDE.


Jag gick rätt så vilse idag, eller ändå inte. Jag åkte med MRT vilket var relativt enkelt, men att hitta inne i varuhuset var fan sjukt svårt. och det gick inte. Jag kom inte runt till Sentosa express det var helt omöjligt.
Men jag lyckades bränna mina axlar trots det var helt molningt. Så då vet man att man kan åka till stranden fast det är molningt,, men lite pinsamt att ligga där o sola när det är molningt och kineserna springer runt o plockar skräp.

Vad gör ni på er idrott?
Vet ni vad kinserna gör? DOM PLOCKAR SKRÄP, HELT SJUKT: DOM TAR TIDEN OM VEM SOM KAN FÅ IHOP MEST SKRÄP PÅ KORTAST TID.. NÄR TIDEN ÄR UTE VÄGER DOM SÄCKARNA.
TÖNTAR.



 Nu ska jag springa ner på 7 eleven och handla chips eller nötter...hmm nej chips.

klockan är 23.03 här.

Hoppas ni mår bra och kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0