Tisdag idag Onsdag imorgon

Okej.. lönt att åka till skolan och sluta efter 30 minuter. Nu väntar jag på jayne ska hämta mig och jag hoppas på att sophie och harry är med :)

Jag ska hem och skriva klart internationell ekonomi arbete. bara texten för sen imorgon måste jag ´göra om ´det för jag inte har ett bra program.  Så då får jag lägga till bilder och sånt imorgon. Men kan ju vara bra att ha klar all text och allt annat.



Erica jag glömde säga en sak till dig innan på engelskan. Jag kan inte simma med dig imorgon, jag ska vara hundvakt till harry. Men då undrar jag om du kunde på torsdagen istället?
vilket jag dock inte kan tro. busy girl.






Kommentarer
Postat av: ERRE

det var ju fan också. jag ska boxas på torsdag så du kan följa med om du vill dååååå! :)

2008-10-07 @ 19:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0