tic tac

Det som jag hade lovat mig själv inte skulle hända har inträffat. Jag har ännu en gång bränt mig.. att jag aldrig lär mig?.
Synd att det bara är mina ben som blir bruna av solen.. allt annat blir typ rosa haha. faktiskt sant. 

Jag smörjde axlarna så dom klarade sig i alla fall. Min bränna ser störd ut, lite röd där och lite röd där. ingen helhet liksom. Får se om det lagt sig till imorgon, har det d så tar jag nog en stund på stranden igen om det är fint väder FAST med solkräm.
Sen tänkte jag gå i affärer lite igen.. ett tag sedan sist. Jag ska fråga om dom har en mindre storlek i skorna jag vill ha, leta efter t-shirts.. och jag behöver smink, allt mitt är gammalt nu.

.
sen lite billiga känningar? byxor? mohahaha. Faktiskt bäst att passa på när det är billigare än Sverige.. så smart jag är.

Jag är fan världens smartaste tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0