t-shirt

God Förmiddag alla-everybody. 

Alla är töntar. bara jag som är cool kan jag känna. värsta bootylicious är jag.
Tobbe här har dålig hållning och sitter som en säck potatis i stolen. STRÄCK PÅ DIG.

Jag har hål i strumpbyxan just nu och hur kul är det på en skala 1 - 10?

Nu har min mobil plingat hela morgonen, massa SMS. Är det något jag älskar så är det sms.
  

------------------------------------------------------


Btw. så har jag ganska tråk just nu. Kören börjar halv 2.  och klockan nu är halv 12.


-------
 TILL LINN: Jag sitter här och vet du vem som sitter bredvid? kom precis.. satte sig super nära wawowoaowoaowoa. den som vet vi kollar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0