rövare

God kväll igen ja eller vad det var.. Jag vet att jag bara skulle skriva på antibruz idag men det hoppar vi välla?

Jörgen luktar bajs, han har fotsvett.  Han tycker jag ska skriva om varför jag har gått i vinterskor hela dagen i 32 graders värme, men han e korkad DET ÄR JU INTE VINTERSKOR, eller lite. Men vadå? okej jag erkänner väl då det var rent på tok för varmt, jag dog nästan. eller fötterna.


Vad ska vi nu? Ja jörgen har dålig fantasi, han orkar spela bowling men inte gå på bio. Vilket är egentligen jobbigast... DET UNDRA JAG. 
Nu vakna han när han såg vad jag skrev,
Jörgen - BOWLINGEN E 5 minuter bort, biografen 45 minuter bussresa o fan o hans moster.

HAHAHAHAHAH
Jaaa jaaaaaaaaaa, Men vi kan inte bowla jag bara vinner hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0