rosa cykel

Sophie har nu en ny cykel.. i vilken färg? Jo rosa såklart. Grattis, den e fin.


Linn tar tåget om 3 minuter från ystad hit här. Så jag väntar henne! Snart knackar hon nog på dörren. Jag lär höra när tåget kommer in.



Jag minns ett tag då jag undrade vad tåget gjorde, om det rullade fram eller gled fram.

Så sa någon att det TUFFA fram.

MEN vad gör då båten? den rullar inte den tuffar inte då måste den ju gliida fram? eller vad säger man? Båtar fram.

JAG TROR JAG TÄNKER FÖR MYCKET.
KURRE SÄGER ATT JAG INTE ÄR DUM. JAG HAR BARA OTUR NÄR JAG TÄNKER





Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: haha jadu, de är inte lätt de där med godis ;D

2008-10-04 @ 11:40:34
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0