röd ?

Goder kväller alla.
Igår hade jag ytterligare besöksrekord här in mah place. Kul ju, ELLER INTE
Viktigaste e ju att mossan läser hahaha. btw mujjan du har lagt ner din blogg helt o hållet eller?

Jag har varit på stranden hela dagen.. Jag smörjde in mig innan jag gick ett fett lager och 10 ggr där TROTS detta är jag bränd. hmm why?
Kanske för jag var i solen hela tiden, när ett gäng malayer som själv kallar sig singaporianer kommer o pratar... En tjej som hette nått på H var iofs lite kines tror jag. Men jag fick surfa med dom och det var riktigt kul faktiskt.
Men det var ett tjat om att jag var vit,

När jag komemr till sverige ska jag kolla på alla svarta och fråga dom var dom kommer ifrån och varför dom är svarta


.
Pappa GÅ NU HEM. Vi ska äta på hard rock café idag. jag har aldrig varit där så KUL

Kommentarer
Postat av: camilla

du e en toppen pingla

2008-11-01 @ 11:33:41
Postat av: linn

OMAJDAG, gud kommer lacka nu.. vi ses snart

2008-11-02 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0