JAG SKÄMDES

Jag klarar knappt ens tänka på det, så mycket skäms jag.

Såhär gick det till:

Jag skulle gå och handla till mig och sophie, hon sa åt mig att ta hennes plånbok så jag kunde handla på hennes kort..Jag grabba tag i en rosa plånbok som låg på bordet och mer var det inte med det, tänkte jag,

Väl inne i affären står jag i kön med mina varor och ska betala. Då tar jag upp den rosa plånboken men vad mer? JO DET VAR EN JÄVLA PRINSESSPLÅNKBOK.. MED KARBORRBAND. SÅ DET LÄT SOM FAN NÄR JAG SKULLE ÖPPNA DEN OCH JAG HAR ALDRIG SKÄMTS SÅ MYCKET.
KRIIIIIIIIIII KRIIIIIIII LÄT DET, OCH ALLA KOLLADE PÅ MIN FINA PRINSESS PLÅNBOK

TYP SÅHÄR SÅG DEN UT



Kommentarer
Postat av: j

svar: tack så mycket :>

2008-10-02 @ 19:13:46
URL: http://magix.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahhahah kurre

2008-10-06 @ 04:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0