In Singapore / Fine city

I arrived to Changi airport Singapore last night.. 23.00 Swedish time.
Men har var klockan halv 6 pa morgonen.. 11.00 vackte pappa-jorgen mig och vi skulle dra till kontoret. Inte fan fick man sova tills man vaknade. HAHA

Har sitter vi nu, jorre dricker ackligt kaffe och jobbar. Och jag sitter o fryser lite, innan svettades jag sa jorre satte igang kylan men nu ar det kallt.

Engelskan har ar ratt sa retarded, det ar nastan omojligt att forsta vad dom sneogda menar.

Imorgon kommer lite bilder far jag val lova.. Jag ska lalla runder sjalv lite, ligga pa stranden, om det inte regnar forstas.

Flygplansresan var helt okej, tur det var direktflyg.. Traffade ett gammalt par som aldrig tycktes vilja sluta snacka. Dom skulle halsa pa sin son i Australien -Brisbane.
- Dar bor min kompis , sa jag
Men jag kom pa mig sjalv genast. VAR DET I BRISBANE? nej det vare nog inte och nu har jag ingen aning.


Jag och pappa kollade pa resor dit nyss.


BTW. Javla skitsnack att har e sa javla rent i singapore.. Javla massa boter far man o javlar vad jag svar... Men faktiskt sa e har inte sa rent.

Jag at en dod FISK med ogon och allt precis.. < SJUKT ACKLIGT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0