En ny diet....




Vi vet ju alla att jag testad sjutusen olika dieter. Och det
resulterar i en jojo-vikt. Men vem fan bryr sig.. For jag alskar mat.
Men nu nar jag anda ar i Asien kan jag lika bra testa pa en Asiatisk diet sa jag har tagit fram lite information.

Asian diets are typically rich in fish, rice, soy, fruits and vegetables and tea. The Asian Diet offers generous amounts of fiber, antioxidants, vitamins and minerals, protein, iron and calcium. Dairy and meat are consumed sparingly.
Tillskillnad fran forra dieten dar allt med kolhydrator, sasom ris och potatis och brod var uteslutet ska jag nu istallet ata det.
Men Dairy and meat are consumed sparingly, ... Mejeriprodukter och kott ska jag ata lite av.

Jag far ata-

Ris
Potatis
notter
gronsaker
frukt
fisk
Och dricka te och vatten ska jag gora varje dag.

Regular exercise > Ja det kan bli svart. Nej ut och ga varje dag..



Olja far jag ocksa ata.. tur det for all mat har ar sa fet sa fet.

Nej men vi far val se.. Kan ju handa jag blir hungrig pa naget jag ej far ata och da ater jag ju det


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0