Det vankas bröllop

Jag minns att när jag var i kanske 14 års åldern och det pratades om hur man ville sitt bröllop skulle se ut och gå till. Det skulle vara romantiskt och fint.. men inte mitt bröllop inte, nej jag vill att det skulle komma en man ridandes på en häst och hämta mig från bröllopet och sedan gallopera där ifrån.

Men nu har jag fått andra tankar, Efter du är vad du äter där dom skulle gifta sig så vill  jag nog ha ett ordentligt bröllop ändå och inte smita därifrån.. Jag har också tittat utan lite klänningar som jag skulle kunna tänka att ha på mig :)
Och jag tycker dom är helt underbara







Nu ska jag duscha. Ha det bra

Tudeluuu

Kommentarer
Postat av: j

oh my !! Jag vill gifta mig :ooo

2008-10-02 @ 22:32:00
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0