CECILIA ÄR LEDSEN....ELLER NÅGOT

Jag var så glad på bussen idag för jag hade hittat mina skor som jag så länge velat ha. Jag har på mig dom nu, super fina.
Men iallafall så stannar bussen och på kommer en man med hans fru? kanske eller syster jag vet inte.. Men jag blev så ledsen och tyckte så synd om henne.
HENNES RULLSTOL SÅG UT ATT KOMMA DIREKT FRÅN 30-talet och jag tycker det är för hemskt.. Ingen är värd att få sitta i den stoolen.. hjulen såg ut att trilla av närsom.

Jag trodde hon hade tappat sina ben, eller vad heter det gjort av med dom? näää jag vet vad det heter men jag kommer inte på det.. JAG TRODDE INTE HON HADE NÅGRA I ALLA FALL , Men så efter en stund sätter hon ner fötterna i rullstolen ÅÅÅÅÅ FYYFAN DÄR KUNDE JAG SPY, Dom var så smala så smala så smala så smala så smala HELT SJUKT.
Jag undrar vad hennes problem, Festade kanske för mycket igår när det det indisk nyår HAHAHAHHAHA neeeeej fy vad dum jag var nu. USCH CECILIA.

Nej men krya på dig eller något din lilla indier, kram

Ser ni som hjulen är rostiga? Jag ville så gärna säga åt henne att flytta till Sverige, DÄR HAR VI ORDENTLIGA RULLSTOLAR.. MED MOTOR O ALLT SÅ DU KAN KÖRA SNABBT.
VÅRA GAMLINGAR I STAN KÖR NÄSTAN ÖVER FOLK SÅ FORT DOM KÖR.. DOM HINNER LIKSOM INTE SVÄNGA.



BYE

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHA

2008-10-27 @ 22:35:25
Postat av: Anonym

du ar knasig din pajas. jag alskar dig.puss emelie

2008-10-28 @ 02:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0