Varför jag älskar min familj?

Ja alltså ibland undrar man hur man kan vara då dum?

vad som gör dom till dom
Camilla - SEG allt tar 4 timmar med henne.. Först  ska hon det och sen det sen det SEN vad hon skulle.. om hon inte redan glömt det då förstås. hahahaha
eller så ska hon ha allt.
- oo sån vill jag med ha.

Sophie- förstår aldrig vad man menar. HAHA. som jag skrev ett sms innan
- Hej, var ligger den disney affären som du menade? Är den inne eller ute?
så svarar hon
- HEJ. vad menar du? JAG ÄR INNE? hurså?

HAHAHAHAHHAHAHAHA jävla offer

Jörgen- Ja ska man fråga den människan något må man ha god tid på sig för man kommer få ett jävligt långt svar. Frågar man om ex. något så får man veta PRECIS ALLT ALLT ALLT. innan före och efter.
Men man lär sig stänga öronen WAHAHAHA



DET ÄR NOG DÄRFÖR?

Nog jag som är störd. eller det är ju det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0