RICE FACE


Ris ris hemskt mycket ris hm hm hm hm hm hm.

Igår såg vi bian som jag inte vet vad den heter men den med Samuel. L Jackson.
Början bra, mitten ur seg. slutet - allt hände då.

kristen?
Och den där gud? jag gillar inte GUD. Gud finns inte, Gud är ett påhitt för människor som har problem. Gud gör aldrig någon nytta. Gud visar sig aldrig. Gud har aldrig gjort något bra NÅGONSIN. Som dom säger i BATMAN så behöver vi en hjälte med ansikte. och inte fan är det gud,
Så tror ni på gud? okej fine.  Men jag är trött på honom.  Men för vissa verkar han ju ha svar på allt.
Helt sjukt,

Kommentarer
Postat av: linn

omajgad, gud kommer bli straffa dig nu

2008-11-02 @ 21:33:13
Postat av: jonner

det e inte jag som har ringt; mina sms misslyckas;

2008-11-03 @ 16:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0