HÖRRE DU DU

Inatt sov jag väl 14 timmar. Jag var nere på stranden igår ca 1 timme, mina nya vänner Sahil o gänget satt som vanligt där o chillade på en bambooo matta eller något.  Sen skulle dom tillbaka till tampanies och jag pallade inte.

Imorgon vill dom att jag ska komma till tampanies o säga hejdå. så jag får väl gå upp tidigt. HOST.
Stranden, sen tänkte jag mig en stund på jörres jobb men han kan man ju inte snacka med för han har deckat.sen tampanies.
Flyget går 01.00


BTW jag har kommit på en sak.. Jag får fan skylla mig själv som blivit fetare en fetast... Jag äter ju förfan hela tiden... 2 glassar efter varandra gör nog inte många smala.. förutom linn det lilla svinet.
 2 glassar och jag har lagt på mig 3-4 kilo på 3-4 sekunder skojjar inte det är sant.
det sätter sig PANG sen tar det 3-4 veckor att få bort.  fan inte rättvist det  MUUUUUUUUUUHAHA.


jörres AIR CON IS BROKEN.. Och jag är så sjukt sjukt sjukt varm. FIFAN.
Idag fick jag 2 jätte fina jeans av jörre,, taaack, snällt

Och jörre hittade 3 t-shirts, till och med i olika färger.. grattis.




Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS

2008-11-10 @ 15:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0