HEJ JÖRGEN

Jag sitter här o spitter Beyonce - Single ladies. Jörgen har stoppat lurarna i öronen och kollar på något program.

Jag gav som förslag till honom innan att kanske han kunde ha sina svarta kostymbyxor på sig, för omväxlingens skull..
- JAG SKA HA MINA JEANS SHORTS. vräker han ur sig

HAHAHA
Men jag kom alldeles nyss på att det var dumt av mig att föreslå den idén,  FÖR jag sitter här och bredvid mig ligger jörgens plånbok från, jaa säkert 1700-talet,  Och den har han haft i vänster bakficka sålänge jag kan minnas.

Och när han läser detta kommer han säga en sak.

rulla ner sidan......


















DET ÄR FAKTISKT INTE SAMMA PLÅNBOK, DENNA ÄR INTE SAMMA SOM DEN GAMLA. DENNA ÄR NY


Jajaa whatever? den ser PRECIS likadan ut.
sen har han ju också samma färg på alla sina t-shirts.


Jag minns när jag var liten, eller mindre, då jag tvättade mina jeans var gång efter använding för dom blev förstora när jag använde dom.. Då sa jörgen alltid

- ALLTSÅ MAN BEHÖVER INTE TVÄTTA JEANS EFTER ANVÄNT DOM 1 GÅNG. Jag tvättar mina i gång om året ( eller vad han nu sa)
HAHAHAHHAHA

tönt jörgen


 NU ligger han pladask på sängen och viftar på sina äckliga fötter HAHAHHAHAHAHAHAA. så jävla ful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0