Happy face!

Jag har återigen hittat en låt som jag lyssnar på om och om igen tills jag dödar den, jag ska alltid döda låtar..
Kate Perry - Hot n Cold

Innan lagade jag världens godaste krabbelurer.. Dom var verkligen helt perfekta!

Jag passar Harry nu (Sophies Hund) Jag vill att han ska sova men han bara springer runder.. Han ska sova här idag den lilla sötisen. Så ska jag lämna hem honom till lägenheten på min morgonpromenad till tåget.


Jag måste ändra bloggen lite. jag är ju trots allt inte i Singapore längre.

Jag var mest sur igår tyckte jag, och idag med nog i fredags och i torsdags. Men jag vet varför :) och snart är jag back som mig själv.



ja nog passar jag som arab allt.



sunny sun sun sun sun sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0