ensam mamma söker


Alltså jag hade så as kalas igår!


Ja då var ensam mamma söker slut. Så jävla löjligt är det.. Orken att hitta kärleken på tv 3. Snacka om desperata!

Jag är världens mes, jag slog över till 4an där wallander började! jag som inte vågar se sånt när jag vet att jag ska sova efter (mardrömmar) 
Så vi får se sanningens ögonblick istället.. Och det är ju lika löjligt det, jag tror inte på det.
men ändå kan man sitta o titta på det.
Nej jag får väl börja läsa böcker istället


kram


Kommentarer
Postat av: THOMSEN GOES STOCKHOLM!

jag får se till att göra bättre TV i framtiden istället! eller hur? :P

2008-11-26 @ 12:37:54
URL: http://thomsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0