Emelie 20 år

Idag fyller min bästa vän 20 år.

Sen jag föddes har hon varit min friend och tills jag dör ska hon vara det.
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN EMELIE HJÄRTAT.

Jag tycker lite synd om henne som inte här hemma på sin födelsedag, hon missar ju alla mina skit-paket där jag har lagt hårstrå från mig själv eller en sten eller ett kort där det står något om dop.

Men jag kan inte hjälpa det jag älskar att ge sådana presenter.

Men i alla fall Emelie fyller då 20 år, om hon hade varit hemma hade vi nog ätit middag med hennes familia men nu är hon i Australien. Jag kan känna lite så att det är FAN DAGS ATT KOMMA HEM :D

Livet i Sverige är inte helt fel heller.

GUMMAN BLIR BARA ÄLDRE OCH ÄLDRE. Jag vill inte bli som du längre.


GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG

grattis emelie, tur du har blivit sötare än för 8 år sen

GRATTIS I LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack alsklign.. jag alskar dig..... vada vill inte bli osm mig.. de vill du visst.. de kommer du alltid vilja.. ahahaha.. fan va sot jag e pa nedersta bilden.. LOVE U

2008-11-19 @ 01:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0